حس غربت

حس غربت

خیلی حس عجیب و بدیه یهو به خودت بیای و ببینی چقدر با آدمای اطرافت فرق داری

حس کنی تو دنیای خودت تک و تنها نشستی و حتی نمیتونی فریاد بزنی و بگی

آهاااااااااااااااااااااای باور کنید اینی که الان هستم خود واقعیمه...

تا بود, من بودمو دنیای کوچیک خودم , منی که هرجا رفتم با خانواده رفتم

هرکاری کردم با اجازه ی خانوادم بود و هیچوقت اهل خلاف نبودم

شاید بخاطر تیپ و ظاهر امروزیم خیلی باورشون نشه که من

مثل خیلی از همسن و سالای خودم نبودم....

حالا بعد از ورود به یه دنیای جدید وقتی دوستای دانشگات

از تجربه ها و چیزایی که تو زندگیشون بود میگن و تو ساکتی

ازت میخوان توام تعریف کنی!!!!! وقتی میگی اهل این حرفا نیستی

خیلی راحت بهت بگن جانماز آب نکش و حرفاتو باور نکنن....خیلی سخته...

نمیدونم باید اسمشو چی گذاشت...

اما میدونم

این روزا من بی تجربه با اونیکه هزارتا تجربه ی عجیب و غریب داره که

حتی تو ذهن منم نمیگنجه با یه چشم دیده میشیم .....

این یعنی بی عدالتی....

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت18:25---5 دی 1393
نازنین دوست خوبت داره از دست میره ...........
پاسخ:خدا نکنه خل


دهیوپت ونداد
ساعت10:12---5 آبان 1393
ای بابا من هر وقت سر زدم همین آهنگ بود بابا این آهنگو تغییر بده آدمو افسرده میکنه یه آهنگ شاد بذار چیه آخه !!! یه دونه کونوس کله ای ، بازار مجی ، بوشو ترا نخامی یه گیلکی شاد بذار
پاسخ:آهاااااااااااا د چی !!!!!!!!!!


یاغی
ساعت0:34---17 مهر 1393

برگه ای 100 هزار تومن
پاسخ:خییییییییلیم خوب


یاغی
ساعت23:26---15 مهر 1393
اینارو جزوه کن...بده دست خلق الله
پاسخ:خخخخخخخخخخ حتما


بابایادگار
ساعت16:32---15 مهر 1393
برای خودت دعا کن که آرام باشی
وقتی طوفان می آید، تو همچنان آرام باشی .
تا طوفان از آرامش تو آرام بگیرد.
برای خودت دعا کن تا صبور باشی…
آنقدر صبور باشی تا بالاخره ابرهای سیاه
آسمون کنار بروند و خورشید دوباره بتابد
برای خودت دعا کن تا خورشید را بهتر بشناسی
برای خودت دعا کن که سر سفره ی
خورشید بنشینی و چای آسمانی بنوشی
برای خودت دعا کن…
برایتان زندگی پر از عشق و لبخند آرزو میکنم
پاسخ:خییییییییییییییلی متشکر


یاغی
ساعت19:54---13 مهر 1393
میدونی نقطه گند زده شدن به دنیا چی بود...
اوجا بود که سالم و پاک بودن عجیب شد
و نایاب!!!!!! یعنی تعادل به هم خورد و سیاه سفید جاشون عوض شد
به خاطر برداشت های دیگران ناراحت نشو
چون آدما مطابق ارزش های خودشون قضاوت میکنن
در حد خودشون و با معیار خودشون
بذار هر جوری دوس دارن خطابت کنن
میدونی، معلم هیتلر، به اشتباه چند بار اسم هیتلر رو هتر صدا میزنه!!!
هیتلر اصلا نگاش هم نمیکنه!
که معلم عصابنی میره جلوش و میگه: هتر!!!!!
هیتلر خیلی خونسرد نگاش میکنه و میگه: هتر نیستم! هیتلرم!
بذار تو رو با چشم خودشون ببینن!
به درک!
زمان همه چیز رو اثبات میکنه!

افتخار تو باید در چیزی باشه که اکثریت نمی تونن انجام بدن
خریته که به افتادن از روی طناب افتخار کرد و از راه رفتن روی اون، خجالت کشید!
پاک که زندگی کنی، خدا هم یه ادم پاک میاره تو زندگیت و بلعکس! دیدم که میگم!
میشناسم کسی رو خیلی از دخترارو خراب کرد.... الان زنش مشکل داره و مادر زنش هم....! استغفروالله!
وقتی توی جمعی حرف مفت زده میشه...
گوش هات رو چیزای مفتی عدت نده و برو یه وری!گوش هات رو از حرفای گرون تغذیه کن!
نه گندکاری های کبری و صغری و شهین چشم بلبلی |:
که یه وقت تو هم خر نشی
....................................
حالاف بذار نرفته تجربه کسب کنی
مثل من
قد 70 نفر دورهامو تو زندگی زدم!!!
بدون خریت!
برو هم شکل های خودت رو پیدا کن
پیدا هم نشد...
فاصله ات رو با آدمای دوزاری حفظ کن


آخی، من چه قدر بیام مفتکی سخنرانی کنم
هدایت کنم
ارشاد کنم
کرسی حکمت تفت بدم
آبجیمی دیگه
پاسخ:مررررررررررررررسی استاد , دقیقا همین کارارو انجام دادم از اون گروه فاصله گرفتم و دوست خوبمو پیدا کردم من همیشه ادعای اینو داشتم که از کسی تاثیر نمیگیرم و همیشه خودمم میمونم , ایشالا که خدا دستمو بگیره و همیشه ی همیشه مثل الان باشم...


دهیوپت
ساعت17:31---13 مهر 1393
دانشگاه رفتی؟؟
اگه رفتی تبریک میگم ایشالا تا پروفسوراش ولی راجع به این وضع و اوضاع که واسه خیلی هامون پیش میاد.آره خیلی از این حرفا زده میشه؟ حالا من نمیدونم چه حرفایی زدن و از اون اهل خلاف نبودمت یه چیزایی گرفتم.خیلی ها از اونایی که این حرفا رو می زنن مشکل دارن خیلی دیگم واسه اینکه جلو اونا کم نیارن بلف می زنن.منم نه دوره ی مدرسم ونه دانشگام اهل هیچ خلافی نبودم و نیستم شاید یه نمه کله م خراب بود: و کسی هم این حرفا رو به من بزنه طرفو میشورم میزارم سر جاش تو هم همین کارو کن
پاسخ:آره دیگه رفتم , این تفاوته تو مخمه حس میکنم همش دارن فکر میکنن که ادا در میارم و این بیشتر اعصابمو بهم میریزه... :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:حس عجیبیه تنها میون یه عالمه آدم که باهات فرق دارن,,,,,,, ] [ 16:56 ] [ دختر رویایی ]
[ ]